Kernstown

655,00 kr.
Varenummer: REV-KERNB

Kernstown simulerer kampene den 23. marts 1862 og den 24. juli 1864 omkring Kernstown.

Spillet er specifikt lavet til at være en spilbar simulation i regiment skala af disse to konflikter, og nogle scenarier kan gennemføres på en aften.

Antal spiller: 1 - 2 / Spilletid: 120 - 480 / Alder: 13+ / Level: Medium / Udg. 2019 / Engelsk manual

1
+
Tilføj til kurv
Priser er inkl. moms
Beskrivelse
Indeholder:

Den 23. marts 1862 og derefter igen den 24. juli 1864 var området omkring Kernstown, Virginia vidne til sammenstød mellem Unionens og de konfødererede styrker.

Pritchard House og Pritchard's Hill var centrale i begge kampe, da de stødte op til Valley Turnpike.

Til at begynde med ved Kernstown tog Stonewall Jackson fejl ved at tage spejderrapporter for pålydende og derfor angreb han ubevidst en overlegen unionsstyrke.

Da unionskommandant James Shields lå såret tilbage i Winchester, ignorerede oberst Nathan Kimball, Shields' ordrer og forvaltede, eller fejlforvaltede kampen på sin måde.

Selvom Jacksons mænd løb tør for ammunition og flygtede fra felten, blev Stonewalls eneste taktiske tab en strategisk sejr, da unionscheferne overvurderede størrelsen af ​​Jacksons styrke.

Unionens styrker kunne have knust Jackson og stoppet hans Valley-kampagne, før den for alvor kom i gang og måske lade McClellan afslutte krigen i 1862.

Den 24. juli 1864 ignorerede unionskommandant George Crook hans spejderrapporter og beordrede sine styrker til at angribe, hvad han troede var en lille gruppe konfødererede kavaleri og træfninger.

Generalerne Jubal Early og især general John Breckinridge ledede deres styrker godt og fik Crooks mænd til at trække sig tilbage.

Kun den konfødererede kavaleris manglende evne til at afskære Unionens tilbagetrækning, forhindrede udslettelse af Crooks hær.

En bedre unionsledelse og troppeplacering kunne have gjort denne kamp meget sværere for de konfødererede at vinde.

Dette er det fjerde ACW-spil udgivet af Revolution Games, som har "Blind Swords"-chit-pull-systemet.

Denne mekanik understreger de tre "K'er" for militær konflikt: krigståge, krigsfriktion og krigslykke.

Med hver chit pull vil spillere blive udfordret til at træffe svære beslutninger baseret på deres vurdering af situationen på det tidspunkt.

For manual TRYK HER



1 – 22” x 34” map

2 – 5/8” countersheets

1 – Rulebook

5 – Player Charts

2 x six sided dice

Game Box